jueves, 8 de octubre de 2020

 

Hola! 
Som la classe d'STAREL WARS, i esta formada per: 

jo sóc en MIGUEL!
tinc 13 anys i m'agrada jugar amb el vent.
i vul aprendre a picar amb les mans! 

Jo sóc en MIQUEL!
tinc 13 anys i m'agrada jugar a futbol amb el Marcel.
Vull aprendre a jugar a bàsquet

Jo sóc en Gerrard!
tinc 12 anys i estudio a l'escola Rel.
M'agradaria aprendre a ser gamer. 


Jo sóc en SAMUEL
tinc 12 anys i m'agrada en Bob esponja i els cotxes
vull aprendre sobre els dinosaures que volen i els d'aigua

Hola! Sóc l'ERIC!
tinc 13 anys i m'agrada estudiar.
vull aprendre coses sobre STAR WARS

Sóc en MARCEL!
tinc 13 anys i m'agraden els autobusos grans i els jocs de la PS3 com el GTA.
Aquest any m'agradaria aprendre a dominar l'Scratch a robòtica

Sóc la JHOILINE
tinc 13 anys i m'agrada molt ballar!
i vull aprendre a fer collage retallant molt

Sóc en LUCAS! 
tinc 12 anys i m'agraden els Megalodones, i els Mosasaurius. 
Vull aprendre coses sobre els dinosaures aquàtics.

No hay comentarios:

Publicar un comentario